Θα μας βρείτε στην νέα μας σελίδα: www.melwdos.com

η Ελένη Τσαλιγοπούλου στο Θερινό Δημ. Θέατρο Νάουσας


Η Ελένη Τσαλιγοπούλου στα πλαίσια της καλοκαιρινής της περιοδείας  θα βρεθεί ζωντανά την Δευτέρα 25 Ιουλίου στο Θερινό Δημοτικό Θέατρο Νάουσας σε μια μοναδική συναυλία!

Η Ελένη Τσαλιγοπούλου είναι μια από τις πιο αγαπημένες ερμηνεύτριες της Ελληνικής μουσικής σκηνής. Πάθος, αυθεντικότητα και άρωμα Ελλάδας είναι κάποια μόνο από τα στοιχεία που ταυτίζονται με την ξεχωριστή φωνή της. Το ίδιο πάθος χαρακτηρίζει και τις ζωντανές εμφανίσεις της. Φέτος η Ελένη κρατώντας πάντα το επίπεδο και την ποιότητα των επιλογών που υποστηρίζει τόσα χρόνια δίνει μια καινούργια αύρα στις καλοκαιρινές της συναυλίες.

Η Ελένη στην πιο ενδιαφέρουσα στιγμή της καριέρας της παρουσιάζει την καινούργια της δουλειά δίνοντας παράλληλα  μια ξεχωριστή ατμόσφαιρα και στις συναυλίες της.  Επιλεγμένα παραδοσιακά και γνωστά λαικά τραγούδια με alternative αλλά και jazz πειραματισμούς  και  βεβαίως τους εξαιρετικούς μουσικούς που την συνοδεύουν, υπόσχονται  μια μοναδική ακουστική εμπειρία.

Καινούργιες επιτυχίες ( «Σκιές», «Μοσχολούλουδο», «Το Ονειρο») μαζί με διαχρονικά τραγούδια που αγαπήσαμε όλοι («Παιδιά Των Δρόμων», «Είναι εντάξει μαζί μου», «Χίλιες Σιωπές» και πολλά άλλα) σε μια βραδιά που αγγίζει όλες τις αισθήσεις και τα συναισθήματα που μόνο η Ελένη Τσαλιγοπούλου ξέρει να προκαλεί στον κόσμο.

Μια περιοδεία με πληθώρα πολυαγαπημένων επιτυχιών και σημαντικών συνεργασιών σε μια συναυλιακή εμπειρία που γιορτάζει την ελληνική μουσική.

ΟΙ ΠΟΡΤΕΣ ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΣΤΙΣ 20.00
Η ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΣΤΙΣ 21.00
ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ ΤΟΥ Κ.Ε.Π.Α.Π. ΔΗΜΟΥ ΝΑΟΥΣΑΣ

ΠΡΟΠΩΛΗΣΗ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ:
ΚΕΠΑΠ Δημου Νάουσας 23320 29800
Καφέ CITY  23320 21999
Μουσικά Όργανα – Δισκοπωλείο ΝΑΝΟΣ 23320 23810

ΤΙΜΗ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ :
ΠΡΟΠΩΛΗΣΗ  13€
ΠΟΡΤΑ 15€

1 σχόλιο:

Greecelands είπε...

Βιόλα μου, κρίνε μου, ανθέ ζουμπούλι, γιασεμί μου σκέψη μου, φως μου αναπνοή και αίμα στο κορμί μου