Θα μας βρείτε στην νέα μας σελίδα: www.melwdos.com

Anna Netrebko Μια πριμαντόνα εξομολογείται


Μια πριμαντόνα εξομολογείται
Έξυπνη, αντισυμβατική χαριτωμένη και αποκαλυπτική εμφανίζεται η σούπερ σταρ της όπερας Anna Netrebko σε συνέντευξή της σε έντυπο της Αυστρίας (Die Presse). Ανθολογούμε μερικές από τις πιο ενδιαφέρουσες ερωτοαπαντήσεις, για να πάρετε μια ιδέα.

Διαβάζεις όσα γράφονται για εσένα;
Ποτέ. Επίσης δεν έχω Ιντερνετ, δεν μου αρέσουν τα κομπιούτερ, δεν είχα ποτέ δικό μου.

Υπάρχει ένα κοινό που σε έχει ακούσει να τραγουδάς light μουσική και δεν γνωρίζει ότι είσαι τραγουδίστρια της όπερας…
Ναι… Να σκεφτείς, είχα κάποτε τραγουδήσει το «Stabat Mater» του Pergolesi φορώντας ένα μαύρο φόρεμα. Μετά κάποιος σχολίασε «εμφανίστηκε στη σκηνή σα χήρα». Αναρωτήθηκα, τι περίμενε; Το έργο αφορούσε το θάνατο, τι έπρεπε να βάλω;  
Πάντως πολλούς δεν τους ενδιαφέρει τι τραγουδάς, θα έρθουν ούτως ή άλλως, όχι για το έργο, για εσένα…
Ακόμα και αν δεν είναι φανατικοί της κλασικής μουσικής, αυτό μπορεί να αλλάξει ύστερα από μια καλή συναυλία.

Κερδίζεις πιο πολλά από μία συναυλία ή από μια παράσταση;
Από τη συναυλία. Θα μπορούσα να κάνω μια μίνι περιοδεία και να κερδίσω πάρα πολλά. Αυτό όμως θα με έπληττε. Εντάξει, μερικές συναυλίες πότε – πότε για να πληρώνω τους λογαριασμούς, η καρδιά μου όμως ανήκει στην όπερα.

Έχεις τραγουδήσει ιδιωτικά για κανένα Ρώσο μεγιστάνα;
Μόνο τον περασμένο χρόνο δέχτηκα περί τις 80 προτάσεις! Αποδέχτηκα όμως μόνο μία. Με βόλευε η ημερομηνία, θα εμφανιζόμουν μόνο για μισή ώρα και τα χρήματα ήταν πάρα πολλά!

Πολλοί άνθρωποι θεωρούν την όπερα πληκτική.
Τι; Όχι… Όλοι αγαπούν τον Βέρντι, όλοι αγαπούν τον Πουτσίνι. Θα μου πεις, αυτούς είναι εύκολο να τους αγαπήσεις. Μετά όμως έρχονται ο Ρίχαρντ Στράους, ο Βάγκερ… Πρέπει να προετοιμάζεις, να εκπαιδεύεις τον εαυτό σου, αλλιώς δεν είσαι σε θέση να καταλαβαίνεις τα πάντα.

Υπάρχουν άνθρωποι που στέκονται με δέος μπροστά στη ζωή και την τέχνη σου.
Που νομίζουν ότι είμαι η άριστη επαγγελματίας; Ότι περνώ ώρες ατελείωτες στη βιβλιοθήκη και στην αίθουσα δοκιμών προβάροντας ξανά και ξανά δύσκολους ρόλους;

Δεν είναι έτσι;
Δεν είμαι έτσι. Σκέφτομαι τη δουλειά μου μόνο τις περιόδους κατά τις οποίες τραγουδώ. Πριν και μετά ζω σε ένα εντελώς διαφορετικό κόσμο, όπου δεν εξασκούμαι καθημερινά και δεν προετοιμάζω τίποτα. Η μουσική σημαίνει πολλά για εμένα, αλλά υπάρχουν και άλλα, υπέροχα πράγματα…

Δεν υπάρχουν σχόλια: