Θα μας βρείτε στην νέα μας σελίδα: www.melwdos.com

Οχι το μωρό μου





Κυκλοφόρησε η νέα δισκογραφική δουλειά του συγκροτήματος Σκιές. Το νέο τους Single αναμένεται να είναι ένα από τα hit αυτού του καλοκαιριού σε συνεργασία με τον Θάνο καλλίρη. H Madbox Entertainment σας δίνει την δυνατότητα να παρακολουθήσετε μόνο από εδώ ή από το επίσημο κανάλι μας στο YouTube το νέο Video Clip του συγκροτήματος. Σε αυτό το video, πρωταγωνιστές είναι ο "Μελωδός" όπως επίσης και ο Θάνος Καλλίρης, που
μιλάνε και αναφέρονται σε μια ερωτική ιστορία. Το "κλασσικό" αυτό κομμάτι ,γιατί έτσι θα χαρακτηριστεί, είναι μία διασκευή του "Οχι το μωρό μου" του Θ.Καλλίρη. Την διασκευή και ενορχήστρωση της μουσικής την έχει αναλάβει ο C-Jay (Χ.Μπαχτζόγλου) μέλος του συγκροτήματος Black N White.
  

Το CD Single περιέχει 3 κομμάτια καθώς και 2 video clip σε μορφή mpeg.
Tracklist
  • 1) Όχι το μωρό μου
  • 2) Όλοι έχετε χαθεί
  • 3) Όχι το μωρό μου (Instrumental)
  • Video 1) Όχι το μωρό μου
  • Video 2) Όλοι έχετε χαθεί

Δεν υπάρχουν σχόλια: