Θα μας βρείτε στην νέα μας σελίδα: www.melwdos.com

Μηνάς Μπόγρης - Κρυφές Διαδρομές



Οι «Κρυφές Διαδρομές» είναι ένα απόσταγμα της μέχρι τώρα συνθετικής μου πορείας, με έργα που θεωρώ ως τα πιο αντιπροσωπευτικά μου.
Οι επιρροές μου από την κλασική, την κινηματογραφική, τη λατινοαμερικάνικη και την jazz μουσική συνθέτουν το ύφος αυτού του δίσκου, όπου η μουσική σύλληψη είναι συνυφασμένη με το προσωπικό μου βίωμα. Εκεί οφείλεται και η προσπάθειά μου να δημιουργήσω παραστάσεις και εικόνες, καθώς και να αφυπνίσω με κάποιον τρόπο αντίστοιχες δικές σας μνήμες.
Μηνάς Μπόγρης
«Κρυφές Διαδρομές»
έργα για κιθάρα


Οι «Κρυφές διαδρομές» είναι το πρώτο προσωπικό άλμπουμ του Μηνά Μπόγρη. Στα 10 έργα του album, κιθάρα παίζει ο Μηνάς Μπόγρης και δεύτερη κιθάρα (στα tracks 1 και 8) ο Γιώργος Τοσικιάν. Η έκδοση είναι δίγλωσση.
Ευχαριστώ: mousikorama.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: